fbpx

Η Γκλόρια Λέοναρντ, γεννήθηκε στο Μπρόνξ, το 1940. Η Λέοναρντ στη δεκαετία του ’60 εργαζόταν ως χρηματιστής και αργότερα πέρασε στο χώρο των δημοσίων σχέσεων. Όμως οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά και αναζητώντας διέξοδο, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και κατέληξε σε έναν χώρο «ταμπού», αυτόν της πορνό βιομηχανίας.

Έχουμε μεγαλώσει για να πιστέψουμε ότι μόνο ένα άτομο θα μας κάνει ευτυχισμένους για το υπόλοιπο της ζωής μας. Αλλά αυτό μοιάζει σαν να περιορίζουμε τον εαυτό μας από πολλές εμπειρίες και να μην περάσουμε τη ζωή μας ακριβώς όπως θα θέλαμε. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό που λέει η κοινωνία ότι πρέπει να ακολουθήσουμε είναι το καλύτερο για εμάς, παρά τα συναισθήματα και τις επιθυμίες μας. Είναι κοινό να νιώθεις έλξη για περισσότερα από ένα άτομα. Σίγουρα, η συνάντηση με ένα άτομο που μπορείτε να περάσετε το υπόλοιπο της ζωής σας είναι μια όμορφη εμπειρία, αλλά το γεγονός ότι ισχύει για σας δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ισχύει για όλους σε όλο τον κόσμο. Οι ζωές μας είναι μεμονωμένες εμπειρίες.

Η ιστορία του κόσμου είναι χτισμένη μέσα σε μια κοινωνία μισογυνιστών, γι 'αυτό δεν είναι περίεργο ότι οι γυναίκες υποβαθμίστηκαν σε έναν δευτερεύοντα και κατώτερο ρόλο, σε αντίθεση με όλους εκείνους τους μεγάλους άντρες από το παρελθόν που σφυρηλάτησαν την ορθολογική σκέψη, τις τέχνες και τις επιστήμες. Από τον Άγιο Αυγουστίνο στον Σοπενχάουερ και τον Δαρβίνο, η ιστορία έχει επικεντρώσει την αφήγησή της στα ανδρικά επιτεύγματα. Όλα τα σχετικά με τις γυναίκες ενθάρρυναν τις ανοησίες: τις τιμωρίες της ιεράς εξέτασης κατά τη διάρκεια των Σκοτεινών Χρόνων ή την εμφάνιση γυναικείας υστερίας για να εξηγήσουν και να αποδείξουν τις χαοτικές τάσεις των γυναικών.

Οι ταινίες μας λένε ψέματα. Μας παρουσιάζουν αυτό το όραμα του κόσμου που συχνά δεν μπορούμε να δούμε. Τα πάντα είναι μεγαλύτερα στην ασημένια οθόνη, οι λέξεις είναι πιο δυνατές, τα συναισθήματα είναι πιο προφανή. Για εκείνη τη στιγμή, όταν βρισκόμαστε στο σκοτεινό θέατρο, πιστεύουμε ότι μπορεί να συμβεί κάτι, και εμείς μπορούμε να γίνουμε πρωταγωνιστές μιας μεγάλης ιστορίας. Και τότε όλα εξαφανίζονται. Πηγαίνουμε στο σπίτι και συνειδητοποιούμε ότι δεν είμαστε ακόμα υπερήρωες. Ότι ο καλύτερος φίλος μας δεν μιλάει ακόμα μετά από ένα τσακωμό. Το πρόσωπο που φανταζόμαστε ποτέ δεν θυμάται το όνομά μας. Είμαστε ουσιαστικά μίλια μακριά από το σημείο όπου πιστεύαμε ότι θα είμαστε σε αυτό το σημείο αν ήμασταν νεότεροι.